info@carnivalnews.net

Sector Alarmin hälytyskeskus saavutti tiukennetut laatuvaatimukset ensimmäisenä Suomessa

Hälytyskeskusten kansainvälisen laatustandardin vaatimuksia täydennettiin. Sector Alarmin hälytyskeskus täyttää standardin edellyttämän laatutason ainoana Suomessa.


Kotitalouksien ja pienyritysten turvallisuuspalveluja tarjoavan Sector Alarmin hälytyskeskus täyttää ensimmäisenä ja ainoana suomalaisena hälytyskeskuksena uudet, entistä tiukemmat laatukriteerit, jotka koskevat hälytyskeskusten tiloja, toimintaa ja teknisiä ominaisuuksia.

-Halusimme varmistaa toiminnan kaikkein korkeimman laatutason ja rakensimme uuden hälytyskeskuksemme vastaamaan täydellisesti SFS-EN 50518:2019 -standardin vaatimuksiin, kertoo Sector Alarmin asiakkuusjohtaja Olli Heinonen.

Sector Alarmin uusi hälytyskeskus Helsingissä otettiin käyttöön maaliskuussa 2020. Sertifiointilaitos DNV GL:n tekemän auditoinnin jälkeen Sector Alarmin hälytyskeskukselle myönnettiin uusien laatumääritysten mukainen laatusertifikaatti syksyllä 2020. Päivitetty SFS-EN 50518:2019 -standardi määrittelee mm. hälytysten käsittelyjärjestelmän ominaisuuksia sekä tiloissa käytettyjen materiaalien paloturvallisuutta ja kestävyyttä fyysisten uhkien varalta.

-Toiminnan varmuus, luotettavuus ja välitön reagointi hälytyksiin on palvelumme ydin ja mittaamme laatukriteerien toteutumista jatkuvasti. Yrityksemme omat laatukriteerit ovat vielä standardin vaatimuksiakin tiukemmat. Esimerkiksi hälytyksiin vastaaminen on meillä erittäin nopeaa ja alitamme standardissa määritellyn tavoiteajan kirkkaasti, Olli Heinonen sanoo.

Sector Alarmin hälytyskeskus käsittelee päivittäin satoja asiakkaiden turvalaitteistojen antamia hälytyksiä, selvittää niiden syyn ja ohjaa tarvittavan avun paikalle.

-Etenkin turvallisuusalalla palvelun laatuun on voitava luottaa kaikissa tilanteissa. Tarkan laatumäärittelyn ansiosta voimme tarjota asiakkaillemme todistetusti laadukasta ja korkeatasoista palvelua joka hetki, Olli Heinonen toteaa.

Vastaa